3 Kasım 2010

GÜNAYDIN PİSİ PİSİLER

Bunlar daha önceki bir  yazımda hikayesini anlattığım kedi yavruları şimdi büyüdüler, ama yine de birbirlerinden hiç  ayrılmadılar. Anneleri 'Sincap'  tekrar doğurdu; henüz yavrularını görmedik, merakla getirmesini bekliyoruz.

Kedilerimiz havaların soğuması ile birlikte verandada oturduğumuz koltuğu yatak olarak kullanmaya başladılar. Zeliha (eşim) koltuklara tüy dökülüyor diye kızıyor. Onu görünce koltuğu terk ediyorlar.

Koltuk keyfi
Bu sabah verandaya çıkınca önce bir kıpırdaştılar, benim olduğunu anlayınca da  (Ha..sen mi idin der gibi ) tekrar uyumaya başladılar. Ne diyeyim; kusura bakmayınız rahatsız ettim sizi!

 Kediler ortalama olarak  günde 14-16 saat uyumaktaymış, yani hayatlarının 2/ 3 uykuda geçiyormuş. Gece avlandıkları için de  daha çok gündüz uyurlarmış.

Uyuyan kediler.
Yavrularını emzirirken bile  uyuyan kedi.
Esneyen kedi
Çiçeklerin arasında uyuyan kedim.


Posted by Picasa

6 yorum:

  1. Kadir Bey merhabalar.. Benimde evde bir kedim var.. Valla ne yalan söyleyim o kadar çok tüy döküyorki özellikle yaz aylarında. İnanın hiç rahatsız olmuyorum.. Eşinizde rahatsız olmasın lütfen. Onlar gelmişler sizin koltuğunuza sığınmışlar. Sizi de tanıyorlar anlaşılan.. hep orda kalsınlar. Giderlerse çok üzülürsünüz. Sizin onlara olan ilginiz çok hoşuma gitti bir hayvansever ve insansever olarak.. Bu duyguda olan insanlardan hiçkimseye zarar gelmez. Saygılar benden eşinize ve size..

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlılar, gerçekten tam sevilme çağları. Paylaşım için teşekkürler.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlılar maaşallah. Ben anne kedilerin yavrularına gösterdikleri şefkate ve ilgiye hep hayran kalmışımdır. Bu nasıl bir iç güdüdür ki, yavrularına çok fedakarca bakan bir canlı türüdür kediler. Sizinki de yavrucuklarını almış kucağına, ne hoş bir görüntü:)

    YanıtlaSil
  4. Ne şirin ne tatlılar. Hem de şanslılar.

    YanıtlaSil
  5. "Merhamet eden,merhamet bulur" O kadar güzeller ki,tüylerine katlanmak zorunda kalıyoruz. 'Gülü seven dikenine katlanır' burada da geçerli.
    Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Kiana,Bende sizin gibi düşünüyorum hayvanları,çiçekleri seven bir insan kötülük yapamaz.Çocuklarımıza bu sevgiyi aşılamalıyız.

    Hoş geldiniz Fuat Bey,Sizlerin hayvanları ve bitkileri çok sevdiğinizi biliyorum.Ne mutlu size.

    Teşekkürler Begonvilli Ev, Sizin hayvanlarla ilgili çabalarınızı canı gönülden destekliyoruz.

    Teşekkürler Sarkaç,Hayvanları severek onlardan çok kendimize iyilik etmiş oluyoruz.

    Hoş geldiniz Aşiyanda,Bitki ve hayvan dostu yeni bir arkadaşım olduğu için sevindim.

    YanıtlaSil