20 Ağustos 2011

İFTARI BEKLEYEN KEDİLER

İftarı bekleyen kediler
Ramazanda, iftarı bahçede yapıyoruz.Bunu öğrenen sitenin kedileri, iftara yakın, bahçede toplanmaya başlıyorlar.Önceleri birkaç kedi ile başlıyan bu durum,her geçen gün arttı..Bu akşam sekiz misafirimiz var.Mangal yaktığımız akşamlar,sayıları daha da artıyor.
Buna en çok da  yaz tatili için yanımıza gelmiş olan torunum,Tuna sevindi.Bu kadar çok kediyi bir arada görmek,onlarla oynamak, yiyecek vermek, çok hoşuna gidiyor.Mutfaktan aşırdığı peyniri, çikolatasını onlarla paylaşıyor.Kediler de bu durumdan yararlanıyorlar tabi...
Ne istiyorsunuz? Peynir çalamadım, çikolatamda kalmamış!
İftar yaklaştıkça, bahçedeki kediler çoğalıyor.Yeni katılanlar var mı diye bakıyoruz.Onlar ise bir an önce iftarın olmasını istiyorlar.Kim bilir kaç saattir aç ve susuzl duruyorlar..(Oruç tutuyorlar)
İftar olmak üzere,kediler pozisyonlarını almış bekliyorlar.Her şey bir parça yiyecek için. 
İftara bir kaç dakika kala,yemeklerini veriyoruz.Yemeklerinde  et olmamasına rağmen, büyük bir iştahla yiyorlar.Belli ki çok acıkmışlar.
Bu akşam ki menünün pilav olması,istemeyerek de olsa,onları bir araya  topluyor.

4 yorum:

  1. Onları da düşünmeniz büyük incelik. Şu sıcak yaz gününde çok aç ve susuz kalıyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Kedilere karşı benim de sizin gibi, özel bir ilgim var.Onları çok seviyorum.Sizin, bu konudaki çabalarınızı takdir ediyorum.Ancak, toplumumuzun hayvan hakları konusunda gereken ilgiyi göstermemesi çok üzücü.

    YanıtlaSil
  3. Allah'ın yarattığı her can değerli benim için. Bu dünya yalnız insanlara ait değil. Yaşatmalıyız ki doğal denge bozulmasın. İyi ki sizin gibi düşünenler var. Saygılar, selamlar değerli meslektaşım..

    YanıtlaSil
  4. Aynen katılıyorum sevgili öğretmenim.Selamlar.

    YanıtlaSil